Kontakt z nami
+48 578 520 830
+48 730 227 844
knitsolution.pl@gmail.com
ul. Tadeusza Pełczyńskiego 22B/44 Warszawa 01-471
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA!
Na podany przez Ciebie adres email będziemy wysyłać wszystkie informacje o zmianach w statusie Twojego zamówienia.
W dowolnym momencie możesz też zalogować się na Twoje konto, a tam masz dostęp do wszystkich informacji o swoich zamówieniach, tych już zrealizowanych oraz obecnych, w tym o adresie wysyłki, zawartości, statusie.
Twoje zamówienie może być anulowane tylko w okresie, kiedy jego status to „oczekujące”. By zrezygnować z zamówienia, napisz do nas maila (adres: www@knitsolution.pl). Potwierdzimy anulowanie zamówienia mailem.
Tak, gwarantuje to polskie prawo.
Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta jest 14 dni od momentu odebrania przesyłki na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podawania przyczyny.
Do przesyłki ze zwracanymi towarami należy dołączyć pisemne oświadczenie o chęci zwrotu (nie jest konieczne podanie przyczyny) oraz numer konta, na który zwrot pieniędzy ma zostać dokonany. Wzór oświadczenia można pobrać w formie WordDOc lub PDF
Odesłanie towaru lub całego zamówienia następuje na koszt kupującego. Może on wybrać dowolną formę wysyłki (najwygodniejszą dla siebie). Sugerujemy aby była to przesyłka rejestrowana (polecona).
Klient przesyła produkt na adres:
Knitsolution Aliaksei Razhalouski
ul. Tadeusza Pełczyńskiego 22B 44
01-471 Warszawa
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru cech i funkcjonowania rzeczy.
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki ze zwrotem, pieniądze za wartość zwróconego towaru zostaną przelane na konto lub nastąpi zwrot środków na kartę płatniczą, jeśli taka była forma zapłaty. Cała kwota zwracana jest tylko w przypadku odesłania całego zamówienia. Wtedy też zwracany jest koszt transportu w wysokości odpowiadającej najtańszej formie przesyłki oferowanej przez nasz sklep. Jeżeli zwracana jest tylko część zamówienia, kupujący otrzymuje zwrot kosztów oddawanych towarów bez kosztów transportu. Za zgodą Klienta zwrot może mieć formę kodu rabatowego na daną kwotę.
Kluczowym momentem jest zaksięgowanie Twojej wpłaty. Staramy się, by przesyłka została nadana najpóźniej następnego dnia roboczego po wpłacie (lub po złożeniu zamówienia, jeśli wybierasz opcję wysyłki za pobraniem). Zależnie od tego, jaka forma dostawy została wybrana, zamówienie powinno dotrzeć do Ciebie po 24 lub 48 godzinach od momentu wysłania. Nie odpowiadamy jednak za opóźnienia wynikające z działania Poczty i firmy kurierskiej.
Możesz wybierać pomiędzy następującymi formami:
-
- zwykły przelew na podane konto bankowe,
-
- płatność Pzelewy24 (czyli błyskawiczne przelewy on-line z Twojego konta bankowego lub karty kredytowej).
- płatność Pzelewy24 (czyli błyskawiczne przelewy on-line z Twojego konta bankowego lub karty kredytowej).
Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, sklepy, które prowadzą sprzedaż wyłącznie za pośrednictwem Internetu i nie dają możliwości płatności gotówkowych, a jedynie w formie przelewów (przy wysyłce za pobraniem pieniądze trafiają również na konto sklepu), są zwolnione z obowiązku posiadania kasy fiskalnej. Rozliczenie sprzedaży następuje na podstawie operacji dokonywanych na koncie firmowy. W związku z tym klient nie otrzymuje paragonu. Dowodem zakupu jest historia zamówień i potwierdzenie wpłaty. Tak samo dołączymy do paczki wydrukowane potwierdzenie zakupu.
Zestawienie kwot do zapłaty (koszty zakupu i wysyłki) jest dla Ciebie dostępne w każdej chwili na Twoim koncie.